Servicepaket Lön – Simployer

Som FAR-medlem kan du få ett helt gäng kompetenta expert på ditt team – som hjälper till att svara på dina frågor. Dessutom kan du också få löpande kompetensutveckling på ett smidigt vis genom kursabonnemang. Med hjälp av Simployer (tidigare Tholin & Larsson) blir din arbetsvardag enklare och du blir trygg i att du gör rätt!

Nu stöttar vi dig även i corona-frågor med kurser, samlad information, verktyg och expertstöd så att du får koll på vad som gäller.

Simployer

Behöver du mer information eller ett bollplank för att diskutera din klients utmaningar gällande lön? I Servicepaket Lön hittar du allt du behöver för att få en enklare arbetsvardag; smarta räknesnurror, många olika FAQ, faktabank samt viktiga mallar och blanketter. Vi har också en corona-kategori där du snabbt kan få viktig information kring bl.a. sjuklön, karensavdrag och arbetsgivaravgifter. Allt samlat på ett ställe!

Dessutom har du tillgång till support från våra experter via telefon eller mejl – så att du blir trygg i att du gör rätt.

 


Kursabonnemang – lär dig nytt på ett smidigt vis

Vi har samlat skräddarsydda, livestreamade kurser i ett årsabonnemang så att du löpande kan hålla dig uppdaterad och få ny kunskap. Du har tillgång till kurserna i tre månader efter sändning och du kan se dem så många gånger du vill under den tiden. När du har beställt kan du bara luta dig tillbaka så sköter vi resten och ser till att du får påminnelser och praktisk information inför kurstillfällen via mejl.

I dagsläget har vi flera corona-relaterade kurser kopplade till löneområdet i abonnemanget och vi lägger regelbundet till nya, aktuella kurser. Kursabonnemanget berättigar till vidareutbildningstimmar.

 

Vill du veta mer om hur Simployer kan hjälpa dig som FAR-medlem?

Kontakta Mats Heimann, Sales Manager
Telefon: +46-700 918 900
E-post: mats.heimann@simployer.com

 

Texten ovan är företagets beskrivning, FAR kan inte garantera och ansvarar inte för att beskrivningen överensstämmer med erbjuden tjänst/produkt. FAR har inget ansvar för om fel föreligger i den tekniska, grafiska utformningen eller innehållet i tjänsten/produkten. FAR är inte ansvarig för några skador som kan uppstå på grund av tjänsten/produkten. Varje medlem måste själv bedöma i vilka sammanhang tjänsten/produkten kan användas för att förvissa sig om att tillämpliga lagar och regler efterlevs.