Basmedlem

Basmedlemskapet är för dig som är anställd på en FAR-ansluten revisions- eller redovisningsbyrå, men själv inte uppfyller kraven för ordinarie medlemskap. På din arbetsplats ska det finnas minst en ordinarie FAR-medlem.


Det här ingår i basmedlemskapet

  • Tillgång till FAR:s varumärke
  • FAR:s guider och mallar
  • Medlemsrådgivning (mot tillägg)
  • Nyhetsbrev
  • Rabatt på utvalda utbildningar
  • FAR Online till rabatterat pris
  • Medlemspris på FAR:s lokala dagar
  • Reko, Svensk standard för redovisnings- och lönetjänster
  • Karriärrådgivning

Basmedlemskap ökar byråns kunskapsnivå

Basmedlemskapet är en möjlighet för byrån att lyfta alla medarbetare och skapa mer samhörighet. När alla på byrån har tillgång till FAR:s guider och mallar blir arbetet mer effektivt. FAR:s nyhetsbrev och de förmånliga priserna på utvalda utbildningar ökar både kunskapsnivån och medvetenheten kring vad som händer i branschen.

Vanliga frågor om basmedlemskapet

Hur ansöker jag om basmedlemskap?

Fyll i dina uppgifter i formuläret ovan och skicka in. Om du vill anmäla flera personer kan du göra det via mejl till medlem@far.se.

När kan jag ta del av mina medlemsförmåner?

Du kan ta del av dina medlemsförmåner så fort du har fått en bekräftelse om beviljad medlemsansökan via mejl.

Kostnad för basmedlemskap 2024/2025

Medlemsavgift: 100 kr
Serviceavgift: 2 090 kr exklusive moms
Tillägg medlemsrådgivning: 650 kr exklusive moms

När kommer fakturan?

Fakturan för innevarande år skickas när ditt medlemskap beviljats. Därefter skickas en faktura i samband med medlemsfaktureringen som sker i maj varje år. Fakturan skickas till din arbetsgivare.

Kan jag avsluta mitt medlemskap när som helst?

Ja, du kan när som helst avsluta ditt medlemskap genom att mejla till medlem@far.se

Mer om basmedlemskap