FAR:s basmedlemskap

Basmedlemskapet är för dig som är anställd på en revisions- eller redovisningsbyrå, men inte är auktoriserad eller uppfyller kraven för ordinarie medlemskap. På din arbetsplats ska det finnas minst en ordinarie FAR-medlem.

"Basmedlemskapet är en möjlighet att lyfta alla anställda på byrån och skapa mer samhörighet. Arbetet blir också mer effektivt då alla på byrån har tillgång till samma verktyg och mallar, samt kan hålla sig a jour med vad som händer i branschen."
– Catarina Weckman, medlemsanvarig

Det här ingår i basmedlemskapet

  • FAR Online till rabatterat pris
  • Nyhetsbrev 2 gånger/månad
  • FAR:s verktyg
  • Tidningen Balans, digitalt
  • Tidningen Resultat, digitalt
  • Rabatt på FAR:s egna böcker
  • Rabatt på utvalda utbildningar
  • Medlemspris på aktualitetsdagar
  • Medlemsrådgivning (mot tillägg)
  • Karriärrådgivning

Kostnad för FAR:s basmedlemskap

Årsavgift: 1 900 kr exkl. moms.
Tillägg medlemsrådgivning: 650 kr exkl. moms.

Hur ansöker jag om basmedlemskap?

Det är enkelt. Fyll i dina uppgifter i formuläret nedan och klicka på skicka. Om du vill anmäla flera personer kan du göra det via mejl till medlem@far.se.

När kan jag ta del utav mina medlemsförmåner?

Du kan ta del utav dina medlemsförmåner så fort du har fått en bekräftelse om beviljad medlemsansökan via mailen.

När kommer fakturan?

Fakturan för innevarande år skickas när ditt medlemskap beviljats. Därefter skickas en faktura i samband med medlemsfaktureringen som sker i april varje år. Fakturan skickas till din arbetsgivare.

Kan jag avsluta mitt medlemskap närsomhelst?

Du kan avsluta ditt medlemskap närsomhelst genom att mejla till medlem@far.se

Ansök om basmedlemskap i FAR

Medlemsrådgivning