Kundmonitorn är tillbaka:"Det går inte att nog understryka hur viktigt det är"

2016-09-30 12:42

Vad vill kunderna? Hur nöjda är de? Vilka områden kan byrån förbättra? Det är dags för andra upplagan av Kundmonitorn.

Det var förra året som FAR tillsammans med Aalund Nordic erbjöd FAR:s medlemmar möjligheten att ta reda på hur nöjda företagskunderna är. Via en webbaserad undersökning med en standarduppsättning av 20 frågor kunde alltså medlemmarna låta göra en analys för att få en konkret bild av vad kunderna, som i utgångsläget svarade anonymt, exempelvis tyckte om tjänsterna.

Nu är det hög tid för en uppföljning. Och det brådskar om man vill vara med. Senaste datumet medlemmarna ska anmäla sitt intresse för att delta i Kundmonitorn 2016 är den 7 oktober.

– Det är samma teman och frågor som förra gången, det för att kunna följa trenderna, branschindex och sina egna resultat. Men det finns även utrymme för egna skräddarsydda frågor, säger Markus Sjöholm, marknadschef på Aalund Nordic.

Läs hela artikeln på Balanswebben